Merakla beklenen Crysis 3 nihayet görücüye çıktı fakat sorunları da beraberinde getirdi. Oyunu satın alıp bir hevesle yükleyen çoğu kullanıcı DirectX sürümünün azizliğine uğradı.

You need Directx11 capable to play Crysis 3

Hatası veren oyun meğerse DirectX 11 destekli bir ekran kartına ihtiyaç duyuyormuş. Aksi takdirde oyunu maalesef oynayamıyorsunuz. 

Ekran kartım hangi DirectX sürümünü destekliyor?

Bunu öğrenmek için öncelikle ekran kartınızın modelini bilmeniz gerekiyor. Başlat/Donatılar/Çalıştır‘ı açınız ve kutuya dxdiag yazıp giriniz. DirectX Tanı Aracı adında bir program açılacak, yukarıdan Ekran sekmesine geliniz. O kısımda ekran kartınızın modeli yazar. Bundan sonra tek yapmanız gereken üreticinin sitesine girip ekran kartınızın DirectX 11 desteği olup olmadığına bakmak.

Küçük bir hatırlatma; 2010 yılından sonra çıkan ekran kartları DirectX 11 desteği ile birlikte geldiler.

Bilgisayarımda hangi DirectX sürümü kurulu?

Bunun için de yine aynı yolu izleyip DirectX Tanı Aracı‘nı açınız. Yukarıdan Sistem sekmesine geliniz, o kısımda bilgisayarınızda yüklü olan DirectX Sürümü‘nü görebilirsiniz.

Yazar Hakkında: Gönenç Gülsoy


Çankaya Üniversitesi Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği mezunu. Okumaya doymamış olacak ki aynı bölümde Yüksek Lisans öğrencisi. Aslan burcu ve internet bağımlısı. Fenerbahçe onun için hayatın anlamı.

Bu yazı toplam 21.865 kere okundu.

408 Yorum yapılmış “Crysis 3 DirectX11 Hatası”

  1. ben denedimolmuyor gts 250 var bende DX 11 destekliyor yüklüde ama açmıyor

    • Gts 250 DirectX 11’i desteklemiyor. Bilgisayarınızda DX11 kurulu olabilir ancak ekran kartı desteklemediğinden oyunu oynayamıyorsunuz.
      Gts 250 Özelliklerine Buradan ulaşabilirsiniz.

    • ÜLKEN CİNAL says:

      hocam benim ekran kartı nvıdıa geforce gt 335m benim ki acarmı acaba crysis i tşkrler şimditen

    • ekran kartım nvidia geforce 540 m oyun sırasında crysis3 calışmayı durdurdu yazdı bununla ilgili bir araştırma yaptım. 1 crack indirdim şimdi ise direct x 11 hatası çıktı. 314.22 güncellemesini indirdim. Ancak sorun düzelmedi ne yapabilirim ???

      • Bu yöntemi denermisiniz, çalışması lazım.

        Gönenç Gülsoy says:
        21 Mart 2013 at 22:49 (Edit)

        Öncelikle ekran kartın DirectX 11 destekliyor, bu garanti. Ancak senin gibi bu sorunu yaşayan kullanıcı sayısı çok forumlarda gördüğüm kadarıyla. Sorunun kaynağı ise oyun çalışırken senin ana ekran kartını (Nvidia GeForce Gt 630M) görmüyor da diğerini (Intel(R)Core Hd Graphics Family) görüyor. Çözümü henüz bulunamadı ama bu dediğim şeyi bir uygula bakalım.

        1) Nvidia control panel (Nvidia denetim masası diye de geçer)’i aç.
        2) 3D ayarlarının yönetilmesi sekmesine tıkla sol taraftan.
        3) Açılan kısımda “program ayarları” sekmesine geç.
        4) Bu kısımda oyunun .exe’sini seç C:\Program Files (x86)\Origin Games\Crysis 3\bin32 tarzı bi klasörde olur .exe artık sen nereye kurduysan.
        5) “Tercih edilen grafik işlemci”yi “yüksek performanslı nvidia” diye bir seçenek var onu seç. Ayrıca “CUDA/GPU” lar ayarından “bu gpuları kullan” yazan yerde “Nvidia GeForce Gt 540M” yazar o kısmı işaretle. En son bağlantı optimizasyonunu açık yap.

  2. Hocam Benimde ATI Readon HD 3800 Series Var Directx 11 Destekli Yazıyor Yani Direcx Sürümünde Ama Oyun Açılmıyor Hata Veriyor ???

    • Orada yazan kısım bilgisayarınızda yüklü olan DirectX sürümüdür, yani DirectX11 desteklememesine rağmen 11 sürümünü kurmuşsunuz bilgisayarınıza. Normalde ATI Readon HD 3800 DirectX 10 u destekleyen bir ekran kartı. Özelliklerine buradan bakabilirsiniz.

  3. recep çağlar says:

    NVIDIA GeForce GTX 260 ekran kartım destekler mi

  4. abi bende direct x 11 yazıo ATI mobility radeon HD 4650 yazıo açmıo neden

  5. NVIDIA GeForce GT 95000 ekran kartı destekliyormu acaba ne yaptıysam açılmadı oyun :(

  6. murat demirci says:

    benim NVIDIA GeForce GT 320M cuda var desteklermi

  7. ömer faruk says:

    NVIDIA GeForce 9800 GT destekliyor mu ? destekliyor yazıyor ayarlarında ama açarken bende bu hatayı veriyor:

    Crysis3 oynamak için DX11 yeterliğine sahip bir GPU’ya ihtiyacınız var

  8. ibrahim eseryel says:

    NVIDIA GeForce GT 240M destekler mi acaba ?

  9. ati radeon 4800 series 11 i destekler mi

  10. benim ekram kartım desteklediği halde açılmıyor windows xp yüklü ondanmıdır acaba?

    ekran kartım: ATI Mobility Radeon HD 5650

  11. emre alkandan says:

    intel r hd graphics driver Directx 11 DDI Sürümü 10.1 ama hata veriyor..

  12. direct x10 destekelmemesi tam bir facia bu oyunun ekran kartı üerticileriyle özellikle nvidia ile anlaşması var.crysis 2 oyununu para verip almıştım,şimdi 4870 ekrankartımla oynayamıyorum,cevat kardeşler turşusunu kursun oyunun…

  13. Ekran kartım ASUS EAH 6850 en son sürüm driver indirip günceleldim
    sora oyunu kurup crack işlemide b,t,nce tıklıyom
    ekrana ok atan crysis karakteri geliyor,sora o görüntü kayboluyor ve oyun kesinlikle acılmır,,,,,SEBEP NE OLABİLİR…

  14. gökhan says:

    Slm ekran kartım nvidia geforce 415 direcxt 11 destekliormu acaba ben de aynı sorunu alıyorum oyundan şimdiden tesekkürler…

  15. merhaba
    benim ekran kartım dx destekliyor mu acaba?

    http://img825.imageshack.us/img825/8537/86783662.jpg

    ATI Radeon HD 4800 Series 512 MB

  16. bnm nwida geforce 315 desteklermı acaba

  17. Abicim Atı radeon hd 4600 serisi destekliyor mu bilgin var mı acaba ? :)

  18. bn oyunu kurdum sorunsuzca bnde ekran kartı asus 6670 var desdlıyormu acaba dıreckıde yukledım ama uyun gene acılmıyor
    pardon amd redeon 6570 ekran kartı modelım

    • Destekliyor gözüküyor. Tam olarak ne hatası veriyor oyun?

      • ayunu sımgetıklıyorum sıne tıklıyorum hıc bi yanıt yok sare don uyor donuyor gidiyor sonra

        • ben size söle anlatım bız zaten oyunu sorunsuzda kurduk oyun masa usdundekı sımgesıne tıkladımda fare donuyor devamlı durmadan ama oyun acılmıyor hiç bi epkı ve hata almıyorum bu sorun bir kac arkadasımdada var nasi cöze bilirisiz

          • Benim ekran kartı DX11 desteklemediğinden oyunu oynayamıyorum. Belki crackde bir sorun olabilir, oyun forumlarını araştırdınız mı çalışan bir crack yayınlanmış olabilir. Aklıma başka çözüm önerisi gelmiyor maalesef.

    • gecenlerde pc virus bulusmısdı temsıledım ama sonra pc kasmaya basladı sanırım sıdem zarar gormusdu ve pc format atıp oyunu tekrardan kurdum ve calsıdı yardım eddınız için tskkur ederim

  19. gökhan says:

    Gönderdiğiniz linkten direcxt 11 indirdim ama yine aynı hatayı aldım napıcam ben de bilmiorum kafayı yicem lütfen bana yardımclı olurmusunuz direcxt 11 destekliosa ekran kartım neden oyuna giremiorum tesekkürler…

    • Acaba ekran kartınızın sürücüleri mi güncel değil. Bu linkten ekran kartınıza uygun driveri indirip denermisiniz bir de.

    • gökhan says:

      Ben nvidia sitesinden bulamadım sizden rica etsem bana linkini atsanız driverin şimdiden cok cok tesekkürler emeğinize saglık…

      • Buradaki driveri bir kurun deneyin bakalım. Eğer yine olmuyorsa crack sorunludur, düzgün crack çıkana kadar beklersiniz. Oyun forumlarını takip edin bu arada çıkar çıkmaz denersiniz yeni cracki.

      • gökhan says:

        cok tesekkür ederim…

        • Rica ederim, çalıştı mı oyun?

        • gökhan says:

          Hayır gönenç abi çalısmadı oyun kafayı yicem yine aynı hatayı verio :( lütfen yardımcı ol bana desteklio diosun ama çalısmıo

          • Başlat/Donatılar/Çalıştır‘ı açınız ve kutuya dxdiag yazıp giriniz. DirectX Tanı Aracı adında bir program açılacak, yukarıdan Ekran sekmesine geliniz.
            Bana bu kısmın ekran görüntüsünü atabilir misin? İnceleyeyim bi.

          • gökhan says:

            Chip type: GeForce GT 415
            DAC type: Integrated RAMDAC
            Device Type: Full Device
            Device Key: Enum\PCI\VEN_10DE&DEV_0A32&SUBSYS_071510DE&REV_A2
            Display Memory: 2769 MB
            Dedicated Memory: 978 MB
            Shared Memory: 1790 MB
            Current Mode: 1360 x 768 (32 bit) (60Hz)
            Monitor Name: Genel PnP Monitör
            Monitor Model: PRO2000
            Monitor Id: SAN3219
            Native Mode: 1360 x 768(p) (60.015Hz)
            Output Type: HD15
            Driver Name: nvd3dumx.dll,nvwgf2umx.dll,nvwgf2umx.dll,nvd3dum,nvwgf2um,nvwgf2um
            Driver File Version: 9.18.0013.0697 (English)
            Driver Version:
            DDI Version: 10.1
            Feature Levels: 10.1,10.0,9.3,9.2,9.1
            Driver Model: WDDM 1.2
            Graphics Preemption: DMA
            Compute Preemption: DMA
            Driver Attributes: Final Retail
            Driver Date/Size: 10/19/2012 00:02:42, 18252136 bytes
            WHQL Logo’d: Yes
            WHQL Date Stamp:
            Device Identifier: {D7B71E3E-4972-11CF-D771-18271FC2C435}
            Vendor ID: 0x10DE
            Device ID: 0x0A32
            SubSys ID: 0x071510DE
            Revision ID: 0x00A2
            Driver Strong Name: oem10.inf:0f066de3ec9dedbd:Section009:9.18.13.697:pci\ven_10de&dev_0a32
            Rank Of Driver: 00E02001
            Video Accel işte bunlar

          • Çok ilginç bir durum var, ben ekran kartınızı GeForce GT 415M diye araştırmıştım ki bu ekran kartı DX 11 destekliyor. Ancak sizin burada yazdığınıza göre GeForce GT 415 diye (sonunda M olmayan) bir ekran kartı Nvidia’nın sitesinde dahi yok. Neden böyle anlayabilmiş değilim.
            Eğer aynı hatayı vermeye devam ediyorsa, maalesef desteklemiyor diyebiliriz ekran kartınız DX11’i.

  20. Bilgisayarda directX 11 kurulu ama ekran kartım 10 destekliyor . DirectX 10 mu indirmem lazım ?

  21. Yani ya DirectX 11 destekli ekran kartı alıcam yada Crysis 3 ü oynamıcam ?

  22. Katılıyorum insanları ekran kartı almaya zorluyorlar. Teşekkürler verdiğin bilgiler için :)

  23. Hocam helal olsunhepsine tek tek linnkli cevap vermişsin başkaları olsa uğraşmaz bile çok teşekkürler(insanlık adına).

  24. Benim Bilgisayarın Ekran Kartı NVIDIA GEFORCE 9500 GS Bnde
    Directx sürümü:Directx 11 yazıyor ama oyun açılmıyor neden aca lütfen söylermisn abi…

  25. Tmm saol abi.

  26. Mehmet Taha Karslıoğlu says:

    Abi ekran kartım ati radeon hd 6700m dx11 destekliyor ancak oyunu açtığımda dx11 destekleyen bir gpu ya ihtiyacınız var diyor

  27. MSI GeForce GTX 560 Tİ TWİN FROZR II Full Ayarda oynuyorum :D

  28. Emre Aydın says:

    sapphire 6750 Destekliyor dx11 ‘î ama oyun açılmıyor -,-

  29. D.emre says:

    Ekran kartım ATi HD 7670M destekler mi acaba?? ayrıca dxdiag’e girip baktığımda da DirectX 11 yazıyor. Şimdiden teşekkürler.

    • Ekran kartınız DX11 destekliyor, çalışır.

      • D.emre says:

        peki oyunda giriyor fakat warning falan filan yazıyor güncellemem mi lazım?? eğer varsa link atabilir misin??

    • D.emre says:

      peki oyunda giriyor fakat warning falan filan yazıyor güncellemem mi lazım?? eğer varsa link atabilir misin??

      • Ekran görüntüsü var mı acaba hatanın? Bu arada oyuna güncelleme gelmiş, google a “crysis 3 update” yazarsanız linkler çıkacaktır, kolay gelsin.

      • ekran kartım geforce 8600 gt ama oyun dirctx 11 yeterliliğinde GPUya ihtiyacınızvar diyor

        • Ekran kartın DX 10 destekliyor.

          • System Information
            ——————
            Time of this report: 4/6/2013, 23:15:16
            Machine name: YAĞMURNISA1
            Operating System: Windows 7 Professional 32-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.130104-1431)
            Language: Turkish (Regional Setting: Turkish)
            System Manufacturer: OEM
            System Model: OEM
            BIOS: Phoenix – AwardBIOS v6.00PG
            Processor: Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2200 @ 2.20GHz (2 CPUs), ~2.2GHz
            Memory: 4096MB RAM
            Available OS Memory: 3326MB RAM
            Page File: 1311MB used, 5339MB available
            Windows Dir: C:\Windows
            DirectX Version: DirectX 11
            DX Setup Parameters: Not found
            User DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
            System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
            DWM DPI Scaling: Disabled
            DxDiag Version: 6.01.7601.17514 32bit Unicode

          • Orada yazan yazılımsal directx sürümü. Yani ekran kartın DX 11 desteklememesine rağmen onun driverlarını kurmuşsun.

  30. gürkan says:

    arkadaşım ilgine öncelikle teşekkür ederim .benim e.kartım asus hd7750 destekliyor diye biliyorum ama yine de sorayım dedim

  31. murat says:

    invidia gt 540m de de aynı sorun var directx sürümü 11 görünüyo ama açmıyo oyunu

  32. Emre Aydın says:

    arkadaşlar ekran kartım destekliyor ama açılmıyor yeni crack denicem çözen arkadaşlar paylaşırsanız sevinirim şimdiden teşekkürler…

  33. mehmet ali says:

    merhaba benim ekran kartım nvidia geForce 9800 gt ben crysis 3ü oynayabilirmiyim?

  34. berkay says:

    benim pc su acaba uyumlumu Geforce gt540m

  35. Emrullah says:

    Benim Nvidia 330M destekler mi hocam?

  36. erdem says:

    abi benim ekran kartım amd radeon hd 6600m series dx 11 kurulu dıyor benımekran kartım dx 11 i destekler mi? ayrıca arkdasların dedıgı gıbı benımde oyun acılmıyor dx 11 istiyor?
    lütfeeen yardıım?:S

  37. ahmet says:

    ati rendeon 4600 series 2700 mb ekran kartım var direct x 11 yüklü ama crysis 3 açarken hata verio

  38. Atı Radeon HD 4000 Series Desteklermi yardımcı olurmusn???

  39. mehmet says:

    kolay gelsin. benim bilgisayarım acer 5755 g modeli. i7 işlemcili. ekran kartım 2gb nvidia gt540m. bu bilgisayarda bu oyunu donma falan olmadan oynayabilirmiyim. betasını oynarken biraz donmalar olmuştu. ama internette baktığımda bu ekran kartıyla oynayanlarda donma falan olmuyordu. yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

    • Merhaba, grafik ayarları düşürüp denerseniz akıcı bir şekilde oynarsınız diye düşünüyorum, denemek lazım. Eğer oyunu orjinal alacaksanız, riske etmemek adına öncelikle internetten indirip deneyin, eğer ki akıcı bir şekilde oynanıyorsa daha sonra satın alırsınız.

      • mehmet says:

        vakit ayırdığınız için çok teşekkür ediyorum. dediğiniz gibi yapayım. bir sorun çıkmazsa orjinal almayı düşünüyorum.

        • mehmet says:

          oyunu indirdim ve düşük ayarlarda sorunsuzca oynadım. ilerleyen zamanlarda da orjinalini alacağım.

  40. ahmet says:

    kardeş bende atı radeon hd 4600 series war direct x 11 yüklü ancak aynı hatayı weriyor bir çözümü yokmu

  41. Kardeş benimki NDVİDİA GEforce 310 M olurmu ?

  42. biroyuncu says:

    bu türklerin Yerli kardeşler) yaptığı ayıp ya
    bir oyun için 300-350 lira verip ekran kartı almak bence doğru değil kendileri kaybeder diğer oyunları mis gibi oynuyoruz benim fikrim sadece paylaşmak istedim

    • Haklısınız, bundan sonra çıkacak oyunlar da önemli tabi. Eğer sadece DX11 desteği ile çıkarsa, çoğu kişi mecburen ekran kartlarını yenilemek zorunda kalacak.

  43. haydar says:

    bilgisayarım lenovo z570 i5 işlemci nvidia geforce gt540m directx11 destekliyor diye biliyorum. ama oyunu oynayamıyorum hocam . ne yapmam gerekli ?

  44. Murat Tamer says:

    Merhaba, ekran kartım nvidia GeForce GT 415 bütün nette nvidia nın web sitesinde aradım taradım ama directx 11 i destekler mi desteklemez mi bir bilgiye ulaşamdım. aynı modelim GT 415M versiyonu çıkıyor her yerde karşıma. GT 415M directs 11 destekliyormuş. aynı modelin mobile olanının desteklemesi olmayanın desteklememesi saçma değil mi? Bilginiz var mı bu konuda?

    • Merhaba, aynı sorunu bir kullanıcı daha yaşamıştı, burada yorum olarak da bildirmiştim. Bana da çok ilginç gelmişti bu durum, GT 415 diye bir ekran kartı yok sitede Nvidia’nın. Nvidia destek bölümüne problemi ilettim, cevap gelince kullandığınız mail adresinden dönüş yaparım. Ben de merak ettim çünkü…

      • Murat Tamer Eren says:

        Cevabınız için teşekkürler. Gerçekten çok ilginç bir durum.Nvidia’nın sitesinden cevap geldiğinde benide bilgilendirirseniz çok sevinirim. Bu arada imza kampanyası başlatılmış oyuna directx10.1 yaması çıkarılması için. Ciddi bir aşama kaydedilmiş. Tüm arkadaşlar Googleda bu imza kampanyasıyla ilgili aratıp, imza verirlerse sevinirim. Büyük ihtimalle yakın zamanda bir directx10.01 yaması gelecek gibi gözüküyor

        • Cevap gelir gelmez sizi bilgilendireceğim. İmza kampanyasına da katılım sağlanırsa ve firma da olumlu cevap verirse yama çıkar. Firma istese çıkarır, mesala 2 gün sonra Sniper: Ghost Warrior 2 oyunu çıkacak, oyun Crysis 3 ile aynı oyun motorunu kullanmasına rağmen (CryEngine 3) DX 9 ile de çalışabilecek.

  45. BArış Yıldız says:

    benim ekran kartı Atı Radeon HD 4650 desteklermi acaba ??

  46. Dogukan says:

    bennim ekran kartım nvidia gt220 dirext 11 i destekliyo ama aynı hatayı alıyorum sizce neden

  47. UGUR BORA says:

    s.a abi benim ekren kartım nvidia geforce 9800 gt, directx tanı aracına girdim sistem bölümünde directx sürümü: directx 11 yazıyor ama oyunu çalıştıramıyorum. dx11 yeterliliğine sahip bir gPU ya ihtiyacınız var diyor. yardım edebilir misin??

  48. Merhabalar crysis 3 ü yükledim ekran kartı güncelledim directx 11 var ekran kartım nvıdıa Geforce gt 540 m cuda 1 gb fakat oyuna giremiyorum tıklıyorumreloaded yazısı geliyor kapanıyor…. cevabınızı sabırsızlıkla beklemekteyim…

  49. Arkadaş bendede directix 11 yazıyor bilğisayar özellikleri şunlar
    win 7 ultimate 32bit (6.1,yapı 7601)
    işlemci intel(R) core(TM) duo cpu e4600 @2.40 ghz 2cpus – 2.4 ghz
    belek 2048 mb
    directix sürümü dx11
    EKRAN
    NVDİA GEFORCE GT 220
    YAKLAŞIK TOP BELLEK 1746
    MONİTÖR 1440*900 (32 BİT)(60HZ)
    DİRECTİX 11 OLMASINA RAĞMEN dx11 yeterliğie ihtiyaxınız var hatası geliyor crysis3

  50. Selcuk says:

    Bu problem icin acaba bi yama çıkar mı? yoksa ekran kartını harbi harbi değiştirecez mi :)

  51. Teşekkür ederim oyun açılıyor artık tek sorun türkçe yama indiriyorum option da dil deiştirme yok :) bunu da hallettimmi tamamdır çok teşekkürler günlerdir sorunumun çözümünü arıyordum derdime deva oldunuz… :)

    • Çalışmasına sevindim :)
      Bu çözümü bir deneyiniz türkçe yama için:
      Türkçe Yamayı indirdikten sonra, user dosyasına girin ve oradan game.cfg dosyasını açıp en altına g_language = turkish yazın. Oyun türkçe olacaktır. Bunu her oyuna girişimizde uyguluyoruz şimdilik ileride bir yama çıkana dek…

  52. yasin says:

    Hocam Merhabalar,

    Benim Ekran kartım NVIDIA GeForce GT 330M CUDA
    Crysis 3 çalışır mı, DirectX 11 destekli mi acaba GPU ? CPU destekli onu biliyorum..

  53. arkadaşlar bu yazdığımı uygalayın yüzde 90 dx11 kart olmak şartıyla çalışıyor.cataliyst control center buradan mozaik döşeme;yani tesellation -uygulama ayarlarını geçersiz kıl diyoruz veya bu seçenek yoksa kapat diyoruz.tahminimce yarınızdan çoğunda çalışıcak.

  54. Arkadaşlar crysis dierctix 10 ve 10.1 çalışması için imza kampanyası başladı lütfen imza atın ve bir yama çıksın buradan https://www.change.org/tr/kampanyalar/crytek-have-crysis-3-support-dx-10-10-1

  55. faruk says:

    intel hd graphics 3000 model bu sanırım.. varmı bi umut..

    • faruk says:

      tamam o sorun çözüldü sanırım o dahili olanmış buda ikinci ekran kartım. n vidia ge force gt 525 m oyun aynı hatayı vermiyo ( dx 11 falan filan) ama bu seferde açılıyomuş gibi yapıp sonra hata veriyo programı kapat diye.. napmak lazım dostum..

  56. Kubilay Türe says:

    ATI radeon HD 4800 series ekran kartım var crysisi açmıyor neden ?

  57. Volkan says:

    ATI Radeon HD 3600 Series
    DX 11 destekler mi panpa ?

  58. Volkan says:

    Eyvallah panpa saoğlasın.

  59. murat belan says:

    s.a arkadaşlarr BUU BENMM YAPTIĞIMII HERKESS YAPSINN MUTLAKA BENDEE HERKESİNN ALDIĞII OO HATAYII ALIYODUMM VEE BNMDE DDI SÜRÜMÜÜ 10.1 YOUTUBE DENN BUU VİDEO YUU BULDUMM http://www.youtube.com/watch?v=KqjNj55kYno vee kat.ph dan buu crack fix i indirdimm cracledimm http://kat.ph/crysis-3-crackfix-internal-reloaded-t7126124.html gerçekten hiçç beklemyodumm amaa açıldıı LÜTFENN DENEYİNN ARKADAŞLARR YARARLII OLDUYSAMM NE MUTLUU BANA..

  60. Gökhann says:

    sLM Murat kardeş crysis 3 bu carack dosyası ile çalıstımı sen de benim ekan kartıda direcxt 10 eger sende calıstıysa inş.bende de çalısır seninkide direcxt 10 herhalde sende calıstıgına göre bendede çalısır tesekkürler…

    • murat belan says:

      kardeşmm benmm ekran kartımm dirext 11 yazyoo ama ordaa DDI sürümüü warr o 10.1 kardeşm

      • Gökhann says:

        benim de ekran kartı direcxt 11 yazıo ama herhalde DDI sürümü 10,1 benimkide eger sende acdıysa ben de de acar ozaman kardeşim bu crack sayesinde ben oyunu bastan indiriorum şimdi inş. bu crack sayesinde açılır tesekkürler…

  61. gürkan says:

    kardeşim bu dx11 hatası ekran kartı uyumlu ama anakartta dx 10.1 yazıyor ondan kaynaklanabilirmi bu hata

  62. devran says:

    usta ekran katımın dx desteğine bir türlü bakamadım ekran kartım ati radeon hd 3650 serisi dx 11 yüklü ama olmadı eğer ekran kartını değiştirmem gerekiyosa hangi ekran kartını tavsiye edersin atiden bi ekran kartı tavsiye edersen sevinrim

    • Ekran kartınızın DX11 desteği maalesef yok. Tavsiye konusuna gelirsek de piyasayı bayadır takip etmiyorum, sizi yanıltmak istemem. Ama şuradan yardım alabilirsiniz bu konuda.

      • Gökhann says:

        Bence crysis 3 için ekran kartı almaya degmez aslında oyun o kadarda begenilmedi hatta crysis 2 için bile 3 den daha iyi oldugu sölenio =) crysis den daha ii oyunlar var gelecekte hem o oyunlar crysis gibi direcxt 11 die de dayatmıolar uzun lafın kısası degmez ben ce crysis için ekran kartı alıp masraf yapmaya teseküürlerr…

  63. tuğrul says:

    System Information
    ——————
    Time of this report: 3/8/2013, 20:56:14
    Machine name:
    Operating System: Windows 7 Professional 64-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.130104-1431)
    Language: Turkish (Regional Setting: Turkish)
    System Manufacturer: System manufacturer
    System Model: System Product Name
    BIOS: BIOS Date: 02/05/10 19:13:52 Ver: 08.00.10
    Processor: Intel(R) Core(TM) i3-2130 CPU @ 3.40GHz (4 CPUs), ~3.4GHz
    Memory: 8192MB RAM
    Available OS Memory: 8166MB RAM
    Page File: 2150MB used, 14178MB available
    Windows Dir: C:\Windows
    DirectX Version: DirectX 11
    DX Setup Parameters: Not found
    User DPI Setting: Using System DPI
    System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
    DWM DPI Scaling: Disabled
    DxDiag Version: 6.01.7601.17514 64bit Unicode

    • tuğrul says:

      sistem bu ilk başta oynuyordum ama originden kaynaklanan oyunda kopmalar oluyordu bilgisayara format attım artık kurulmuyor bir de hatta ikinci bir orijinal daha aldım gene aynı hatayı veriyor sinir oldum ne yapabilirim ? ilkide orijinal

    • tuğrul says:

      missing DLL nvdxlibrary.dll Error:0*000036b1. hata bu cıldırıcam yardımcı olursan sevinirim

      • Ekran kartı sürücün güncel değilse güncelle bir dene bakalım.

        • tuğrul says:

          yeni format attım ekran kartınıda asustan yeni yükledim bana mısın demiyo bu arada haklısın oyun diğer 2 si kadar güzel değil zaten oyunun sonuna gelince hata vermeye başladı :)

  64. mehmet says:

    Kedi ulaşamayacagı cigere mındar dermiş…..adamların bır dunya emegı var ya nasıl dusunursun boyle…pofffffff

    • Gökhann says:

      Mehmet kardes inan böle ben bu oyun dünyasının içinde yıllarca takıldım halada takılıorum =) inan crysis den daha güzel oyunlarda var hem crysis ve crysis 2 yi oynadım defalarca oyun sonu getirdim ben sadece oynayan kişilerin fikirlerini sölüorum güzel deilmiş die ama yinede bu benim kendi kişisel fikrim sen ciğer diosun ama ben o ciğeri çoktan sindirdim lavaboda çıkardım bile :) sen rahat ol tesekkürler…

  65. Dogukan says:

    Hocam Benim bilgisayarımın özellikleri
    windows 7 ultimate 64bit
    işlemci= amdF x(tm) -4100 Quad-Core Processor (4CPUs) 3.6 GHz
    8gb ram
    Ekran KArtı = nvidia GeForce gt220

    ben yeni bi ekran kartı almayı dusunuyorum bütcemde 400 tl gibi hangi ekran kartını alırsam crysis 3 ve tarzı oyunlar rahat çalışır

  66. Tarık Akın says:

    İyi günler gönenc bey. Benim sistem biraz üstün yani üst seviyede. Ana kartımda Dirext 11 destekliyor. Tek dezavantajım ekran kartımın Ati Radeon 4*** serisi olması. Buna bir çözüm bulunur mu sizce _?

    • Merhaba, ekran kartınız Radeon’un 4000 serisi ancak bu serinin DirectX 10.1 desteği var, bu yüzden bu oyun sizde çalışmaz. Çözümü için de henüz bir şey yok ortada, firmaya baskı yapıyorlar DirectX 10 yaması çıkarması için ama sonuç ne olur bilmiyorum.

      • Tarık Akın says:

        Bu konuyu yakından takip ediyorum hatta crytek firmasının emailine bir kac ingilizce mail bıraktım crack cıkarırlarmı yada yama diye. Bu sorun icin crack bir cözüm olurmu . Crack fix v.1.2 v.1.1 mesela bilginiz varmı bu konuda _?

        • Crack’in çözüm olacağını sanmıyorum, ancak firma yama çıkarırsa DX10 destekli, ekran kartı sahipleri bu oyunu oynayabilir. Keşke çıkarsa…

          • Tarık Akın says:

            Sizinde anladığım kadarı ile dirext 10 :) Ama hiç degmez gönenc kardesim. Benim arkadas da oynadım 1 gün sürmedi bitmesi . Oyunun tek albenisi bence türkce olması . Ekran kartı alıp 150-200tl ona verceğene sana kücük tavsiye God Of War Assencion al ve oyna hem türkce ve kolay kolay bitiremezsin :)

          • Aynen DX 10 benim kartım da :) Ama dediğin gibi değmez gameplayı çok kısaymış oyunun. Kaldı ki sırf millet ekran kartını yenilesin diye yapmış firma bence. GOW hiç oynamadım, biraz araştırdım da güzel gözüküyor gerçekten de :)

          • Tarık Akın says:

            Cok sey kacırdın diyebilirim :) Ben sırf o oyun icin 1000TL verdim ps3 aldım. GoD 1-2-3 oynadım “Assencion” yeni cıktı sibariş verdim işte türkce dublaj . Yani esas demek istediğim crytek’in düşündüğü ve yapmak istediği nasıl olsa seviliyoruz millet yeni ekran kartı alır oynar . Hiç öyle düşüncem yok kendi zararına yaptı bence. Sırf bu yüzden en az 1000 oyuncusu kactı. Diğer ülkeleri saymıyorum daha . Yabancı forumlarda da hep yazmışlar crytek yok artık bzm icin diye hemde bunlar oyunun orjinalini alanlar :)

          • Crytek çok yalnış yaptı oyun severlere. Ama zararın neresinden dönersen kârdır, çıkarırsa yama hem satışları ciddi oranda artar hem de üzdüğü fanlarının gönlünü almış olur :)

          • Tarık Akın says:

            Bir ümit beklenir ama ben God Of War’a devam ayrıca su sıralar yeni oyunlarda basladı bir bir cıkmaya . Ghost Warrior 2 Tomb Raider felan .:)

          • Ghost Warrior 2 süper olmuş :)

          • Tarık Akın says:

            En sevdiğim özelliği merminin yavaşlatılmış gösterilmesi ayrıca bi püf nokta dikkatini cektimi .

          • Tarık Akın says:

            En güzel yanı merminin yavaşlatılması birde ghost warrior 2 nin yapım motoru dikkatini cektimi.

          • Çekmez mi CryEngine 3 :) Adamlar da aynı oyun motorunu kullanmasına rağmen DX11 de diretmemişler.

          • Tarık Akın says:

            :) Ama grafikden ödünde vermemişler harika bir grafik var oyunda.

  67. nezih says:

    hocam bende ati 5650 hd ekran kartı var oyunu açtım 1 bölüM oynadım oyundan çıktım şimdi açılmıyor neden acaba

  68. nezih says:

    oyun da crack yok tıkla oyna masa üstüne atıyo direk oyunu crack yamıyosun oyunda

  69. mehmet says:

    hocam benım bilgisayarımın ekran kartını nasıl guncelleyebılırım asusn53s directx11

  70. kolay gelsin ben sapphire hd4850 kullanıyorum crysis 3 oynayamammı bu ekran kartıyla ?

  71. vural says:

    nvidia geforce 9600 gt destekliyormu.
    dxdiagda direcX 11 yazıyor

  72. Gökhann says:

    Yaaa crysis 3 felan hikaye tomb raider oynadınızmı yeni çıkan ohunu var yaa ben hayatımda böle güzel oynamadım =) çok güzel çok mükemmel sanki herşeyi oynarken ben yasıormusum gibi his verio insana :)mutlaka oynayın derim ben o zaman crysis la felan urasmassınız crysis kendisi kaybetti üstelik grafikleri cryssin grafikleri ile eş deger durumda…

  73. hakan says:

    ustad nvdianın sıtesınde gts250 ıcın cıkan drıverda crysis 3 oynanabılır olarak gozukuyo drıver notlarında ama nedense drecx 11 desteklı gpu dıyor onu anlıyamadım saygılar…

    http://www.nvidia.com.tr/drivers/results/57135#driverInfo-57135=0

  74. Hakan Yaman says:

    Kardeşim Yorumlara Baktım Anladığım kadarıyla ekran kartlarından iyi anlıyosun. dx11 özellikli bi ekran kartı tavsiye edermisin. ve ona göre alıcağım bi güç kaynağı. ben çok oyun oynarım i3 3.0 ghz işlemcim var 8 gb 1333 mhz ram’ım var ama HD4850 ekran kartım var 500w güç kaynağım var. ekran kartım dx 10.1 destekli bende crs 3 oynayamıyorum ama dx 11 li ekran kartı ne alsam karar veremedim. 500 tl ye kadar limitim var. saygılar.

    • Merhaba, bu aralar pek piyasayı araştıramadım o yüzden sizi yanıltmak istemiyorum, ama sizin için önemli kaynaklar buldum. Şu linki bir inceleyiniz. Ayrıca buradaki forumdan da bu konuda yardım alabilirsiniz, hemen ilgileniyorlar.

  75. Alimurat says:

    Abi oyunu satın aldım. ama oynayamamak büyük acı

    dxdiag’da Directx 11 Yazıyor

    Nvidia GeForce Gt 630M 2GB
    2.50 Ghz
    İntel Core i5

    4 Gb Ram

    Windows 7 Ultimate

    Intel(R)Core Hd Graphics Family

    Crysis 3 De Directx11 Gpu desteği hatası veriyor.
    bilgisayarım directx11 destekliyormu ?
    ( dxdiag’da directx11 yazıyordu )

    • Öncelikle ekran kartın DirectX 11 destekliyor, bu garanti. Ancak senin gibi bu sorunu yaşayan kullanıcı sayısı çok forumlarda gördüğüm kadarıyla. Sorunun kaynağı ise oyun çalışırken senin ana ekran kartını (Nvidia GeForce Gt 630M) görmüyor da diğerini (Intel(R)Core Hd Graphics Family) görüyor. Çözümü henüz bulunamadı ama bu dediğim şeyi bir uygula bakalım.

      1) Nvidia control panel (Nvidia denetim masası diye de geçer)’i aç.
      2) 3D ayarlarının yönetilmesi sekmesine tıkla sol taraftan.
      3) Açılan kısımda “program ayarları” sekmesine geç.
      4) Bu kısımda oyunun .exe’sini seç C:\Program Files (x86)\Origin Games\Crysis 3\bin32 tarzı bi klasörde olur .exe artık sen nereye kurduysan.
      5) “Tercih edilen grafik işlemci”yi “yüksek performanslı nvidia” diye bir seçenek var onu seç. Ayrıca “CUDA/GPU” lar ayarından “bu gpuları kullan” yazan yerde “Nvidia GeForce Gt 630M” yazar o kısmı işaretle. En son bağlantı optimizasyonunu açık yap.

  76. Alimurat says:

    Abi Gine Ben.

    Oyunu Sorunsuz Oynadım SAGOLASIN.
    Fakat bugün açmaya çalıştıgımda cryea.dll dosyası eksik dedi. internetten bari orjinalin içine atayım dedim. dosyayı buldum indirdim. fakat bilgisayar dll dosyasını kendi otomatikman sildi. kısacası crysis 3 ün içindeki cryea.dll dosyası kayboldu. virüs programlarını kapatıp denedim gine bir sonuç yok. cryea.dll dosyasını korumanın yani sildirmemenin bir yolu varmı ?

  77. sezer arı says:

    http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/AMDCatalyst132BetaDriver.aspx alın arkadaşlar yaancı bi sitede buldum ekran kartı amd ati olanlar indirsin kursun çalışıyor

  78. watch_dogs says:

    nvidia geforce 415 ekran kartım war directx 11 içeriyormu

  79. watch_dogs says:

    gönenç gülsoy ama ben crysis 3 oynayamadım :(

    • 1) Nvidia control panel (Nvidia denetim masası diye de geçer)’i aç.
      2) 3D ayarlarının yönetilmesi sekmesine tıkla sol taraftan.
      3) Açılan kısımda “program ayarları” sekmesine geç.
      4) Bu kısımda oyunun .exe’sini seç C:\Program Files (x86)\Origin Games\Crysis 3\bin32 tarzı bi klasörde olur .exe artık sen nereye kurduysan.
      5) “Tercih edilen grafik işlemci”yi “yüksek performanslı nvidia” diye bir seçenek var onu seç. Ayrıca “CUDA/GPU” lar ayarından “bu gpuları kullan” yazan yerde “Nvidia GeForce Gt 415M” yazar o kısmı işaretle. En son bağlantı optimizasyonunu açık yap.

  80. watch_dogs says:

    yardım ettıgın ıcın saol denıcem bunları ins olur :)

  81. atı radeon hd 4600 series…Benim ekran kartı directx 11 ı destekler mı acaba? EKran kartı bilgilerine baktığımda directx sürümü=directx 11 yazıo.Ancak oyunu oynayamıyorum…Oyuna gırdığımde Directx 11 uyumlu bir gpu ihtiyaç var uyarısı verıyor.Ne yapmalıyım???

  82. ati radeon hd 4600 series KDardeşim Bi BAkarmısın Destekliyomu Destek lemiyosa Nasıl DesTEklete Biliriz

  83. emre berk says:

    benim bilgisayarımda ekran bağdaştırıcıları kısmında iki tane gözüküyor: biri nvidia geforce gt540m,diğeri intel hd graphics family dxdiag da directx 11 gözüküyor

  84. mehmet tahir says:

    S.a hocam benim ekran kartı NVIDIA GeForce 9400 GT Cyrsis 3 için yetersizmi sizce ?

  85. batuhan says:

    ng System: Windows 7 Ultimate 32-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.110622-1506)
    Language: Turkish (Regional Setting: Turkish)
    System Manufacturer: Gigabyte Technology Co., Ltd.
    System Model: M61P-S3
    BIOS: Award Modular BIOS v6.00PG
    Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+ (2 CPUs), ~2.6GHz
    Memory: 4096MB RAM
    Available OS Memory: 3584MB RAM
    Page File: 1761MB used, 5403MB available
    Windows Dir: C:\Windows
    DirectX Version: DirectX 11
    DX Setup Parameters: Not found
    User DPI Setting: Using System DPI
    System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
    DWM DPI Scaling: Disabled
    DxDiag Version: 6.01.7601.17514 32bit Unicode

  86. SeLam aßi NIVIDA GeForce GTS 250 Ad Yazyor Crasis 3 Acamyoruz Yardımcı olursanız Sevinirim New yapmamız Gerekir Diede Yorum Cp atarsanız Sevinirim Teşekürler

  87. ati redeon hd 4600 series crisis 3 çalışmıyor yarfdımm

  88. ama çalıştırdan dxdiag yazdığım zaman dx11 yazıyor.

  89. admin benim ekran kartım gt 420 m ekran kartım destekliyor güncel ve 11dx yüklü ama yinede aynı sorun var

    • Bunu bir denermisin olması lazım:
      1) Nvidia control panel (Nvidia denetim masası diye de geçer)’i aç.
      2) 3D ayarlarının yönetilmesi sekmesine tıkla sol taraftan.
      3) Açılan kısımda “program ayarları” sekmesine geç.
      4) Bu kısımda oyunun .exe’sini seç C:\Program Files (x86)\Origin Games\Crysis 3\bin32 tarzı bi klasörde olur .exe artık sen nereye kurduysan.
      5) “Tercih edilen grafik işlemci”yi “yüksek performanslı nvidia” diye bir seçenek var onu seç. Ayrıca “CUDA/GPU” lar ayarından “bu gpuları kullan” yazan yerde “Nvidia GeForce Gt 420M” yazar o kısmı işaretle. En son bağlantı optimizasyonunu açık yap.

      • hepsini eksiksiz yaptım yine olmadı aynı hata :( cıldırıcagım.ekran kartı guncel diyor ve hepsini eksiksiz yaptım ama yinede dx11 i destekleyen gpu lazım diyor ekran kartımmı cıktı acaba.ama cıksa özelliklerde gçrünmezki okadarda ugrastım :(

  90. ekran kartım ATI Radeon HD 5570 baktıgımda direcx11 yazıyor ama oyunu acmak ıcın tıkladıgımda 2 sanıye kadar beklıyor acmıyor her han gıbı bır ekran degıslık falan olmuyor xp kullanıyorum suan yenı formatttım windows 7 cevırdım bunun ıcın kaybnaklana bılırmı bır yuardımcı olursanız sevırım ??sımdıden tesekkurler

    • Crysis 3 XP’de çalışmıyor maalesef. Onun dışında ekran kartın zaten DX 11 destekliyor, açılmaması eğer orjinal değilse oyun crack ile ilgili bir hata olabilir.

  91. dxdiagda DirectX Sürümü DirectX 11 yazıyor bide NVIDIA GeForce GTS 250 Microsoft Corporation yazıyor hala diyorki crysis 3 oynamak ıcın DX11 yeterlılıgıne sahıp bır GPU ya ihtıyacınız var diyor napmam gerekir

  92. ekran kartına ne yapmam gerekir

  93. bende dırectX 10.7 nin sidisi var yüklesem calısırmı crysis 3

    • Hayır çalışmaz, ya ekran kartını değiştiriceksiniz dx 11 destekleyen bir kart alacaksınız ya da eğer gelirse tabi dx10 yaması oyuna onu kuracaksınız. Ancak yama çıkıp çıkmayacağı belli değil.

  94. tesekkur ederım

  95. bende ge force 98000 gt var ekran kartı fakat yorumlardan okudugum gıbı dx11 yazıyor ama yıne de acmıyor bunu nasl hallederız kaldırırmı acarmı oyunu

  96. bende NVIDİA GeForce 9800 GT var desteklermi ?

  97. dırectx 10 yaması cıkarsa haber verırmısınız

  98. S.a benim ekran kartım intel hd graphic 3000 directx 11 i destekler mi acaba

  99. cevabınız için teşekkür ederim bunun alternatif bir çözümü olabilir mi acaba ekran kartını değiştirmeden 1 önce 2.000 tl ye yakın aldığım sony vaio da bu kadar kötü bi ekran kartı var

  100. merhabalar,NVIDIA GeForce GTS 250 dx11 destekliyor mu acaba?

  101. ekran kartı İntel r hd grapichs directx11 desteklermi sizce

  102. hacı benim ekran kartı gt 520 m destekliyor nasıl yükleyecem dirext 11 i lütfen acil yardım…

  103. hacı ben dxdiag yazıom benim diretx 11 olarak gösteriyor ama pc nin özelliklerinde dirext 10 olarak gösteriyor

  104. galip kisa says:

    Hocam benim ekran kartı nvidia geforce gt 525 m yani sorun. Desteklermi dx11 i

  105. Dediğin gibi girdim directX tanı aracına directX sürümüm directX 11 ama yine de aynı hatayı veriyor ! lütfen yardım edin

  106. crysıs 3 un dx 10 yaması cıktımı

  107. selam kardeş ekran kartım nvidia 9800 gt tüm güncellemelerini yaptım win8 kullanıyorum

    ama gpu yetersiz dior bi bakarmısn

  108. mert hırka says:

    benim nvidia geforce 130 cuda destekler mi

  109. gökhan says:

    slm lar gönenc gulsoy benim ekran kartım nvidia ge force gt635m acaba benim ekran kartım dx11 destekliomu not benim pc im leptop yani diz üstübilgisayar şimdiden cok cok tsk ler emeginize saygılarımla…

  110. iyi günler benım ekran kartım ati HD6770 dx11 desteği var oyunu açılıyorken bendede aynı hatayı verıyor(dx11 yeterliliğine sahip br gpu ya sahip değilsiniz)oyun acılıyor yenı oyun dıyorum acılıstakı vıdeoyu ızledıkten sonra sıyah ekran da takılıp kalıyor.oyun orjinal.1 haftadır ugrasıyorum yardımcı olursanız sevınırım

    • Merhaba, bilgisayarınızda Ati Catalyst Control Center (CCC) programını açın. Sol menüde Değiştirilebilir Grafikler sekmesini açın. O kısımda bu linkte verdiğim şeyi bir uygulayın bakalım. Yüksek Performanslı GPU’yu seçmeniz gerekiyor. Resim alıntıdır çünkü benim ekran kartım eski olduğundan haliyle CCC’de değiştirebilir grafikler sekmesi bulunmuyor.

  111. bir şey sormak istiyorum benim ekran kartı atı radeon hd4600 series ama dxdiagda dx11 yazıyor amd sitesinde dx10 yazıyor nasıl oluyor ve bir sorum daha var dx10 destekleyen ekran kartlarıda crysis 3 oynayabilirmi veya bir driver varmı

    • Şöyle anlatıyım, dxdiag’da gördüğün yazılımsal directx sürümü. Yani bilgisayarında directX’in 11 sürümü yüklü ancak ekran kartın maksimum 10.1’i destekliyor. Bu yüzden crysis 3 ve benzeri oyunlar çalışmaz. Dx10 destekleyen bilgisayarlarda şuan crysis 3 çalışmıyor ancak ilerde bir yama gelirse belki çalışabilir…

  112. mükremin says:

    ana kartı 10.1 ve üstü olmadığı sürece dx11 kullamaz diye bişey okudum varmıdır aslı benimkisi destekliyor dx11 ama açmıyor.ekran kartım nwidia geforce 9800 gt

    • Aynen öyle, mesala sizin ekran kartınız da DX 10.1 destekliyor en son, siz bilgisayarınıza dx11 sürümünü kursanız dahi oyunu oynayamazsınız çünkü ekran kartı donanımı yetmiyor.

  113. Alp Aydemir says:

    Merhaba, ben notebook kullanıyorum ve Crysis 3’ü yükledim. Directx11 uyumlu bir GPU gerekli diyor. bende GeForce GT550M ekran kartı var ve Directx 11’i destekliyor. ancak hala oyunu çalıştırmıyor. yardımcı olur musunuz ?

    • Merhaba, oyun dahili ekran kartını görüyor olabilir. Öncelikle bunu bir denermisin: Oyun kısa yoluna sağ tıklayıp, yüksek performanslı grafik işlemciyle çalıştırı seç ve oyuna gir.
      Eğer olmazsa bunu bir uygula bakalım:
      Aynı sorun geçen gün bir kullanıcıda da olmuştu, crack değiştirdi ve sorunu çözmüştü, yukarıdakiler olmazsa başka bir crack ile deneyin.

  114. internetci says:

    internet kafe işletiyorum e7500 işlemci gts 250 ekran kartı var 550 power call of duty black ops 2 yi kurdum dx 11 destekli olmamasına ramen çalıştı crysis 3 ü çalıştıramadım.nerede hata yapıyorum yardımcı olursan sevinirim teşekkürler.

  115. hakermans says:

    hocam kolay gelsin benim sorunum acer aspire 6930g model bilgisayarımın artık crysis 3 destekleyemeyecek bir ekran kartına sahip olması bu konu hakkında pekcok yerde yazılar gördüm bnm istegim ekran kartı – ram- işlemci 3geninde iyileştirilmiş bir notebook demek istediğim parca degişimi ve update para sorun deil maksat eski bilgisayarımı artık emekliye ayırmak istemiyorum çözüm önerileriniz varsa buyurun ?

  116. Çağlar says:

    Mrb. Ekran kartı Geforce GT320M serisi DX11 Destekli Fakat dxdiag’da Ekran içerisinde DDI 10.1 sürücüsü görünüyor. Desteklemediği anlamınamı geliyor? Çözüm yeni bi PC mi yani?:)

  117. ubeydullah şahin says:

    mrb benim pc nin bütün ozellikleri tam ama ayun uygulamasına tıklıyorum oyun acılmıyor.sistem ozelliklerim.
    Win7 ultimate 64bit, i7 6gb ram, 1 gb ATI Radeon HD 6850M ekran kartı sorun nedir cozemedim. yardımınızı bekliyorum.

  118. By Zenom says:

    Crysis 3 oyunu açabilmek için :
    Bende Geforce Gt 220 var DDI sürümü 10.1
    Ekran kartımı ne almak gerek Crysis 3 için Ge Force Serisinden En ucuzu hangisi :D

  119. HüseyiN says:

    Oyunu kurdum yorumlarda baktım ama gende bılgılendırmek ıstedım Ati Radeon Hd 3600 benımde dx11 desteklemıyor sanırım :( oyunda cryEngine hatası verıyor crysis3 oynamak için dx11 yeterliliğine sahip bir GPU ya ihtiyacınız var diyor..

    –Bunun bir çözümü yok mu yani bi paketi olup yada uyumlulugunu sağlamak için ? ayrıca netten crack dosyalr ındırdım farklı ama gende yemedı yardımcı olursanız sevınırım. .

  120. abi bnim ekran kartım intel hd grafik family detelermi bide nvdıa gefaorce 525m desteliyormu hangini indiryim

  121. abi aynı hatayı veriyo bide en son sürümünü indirdim dx11 indremeyom sitesını versene

  122. tmm oldu saol

  123. yav abi cysıs 3 niye kasıyor ram6gb ekrankartı1gb işlemcı 2.50

  124. ekran kartı 1gb

  125. BÖYLE CAHİLCE BİR SİTE ilkkez gördüm , sorun Directx11 le alakalı değildir ana kardını dx 11 gpu yapısına sahip olması gerek , anladınmı gençgulsoy.

    • Çok bilmiş bir “ileri” zekalı daha, bilmem farkındamısın ama okuduğunu anlamaktan acizsin. 2. paragrafı oku bakalım bir;

      “Hatası veren oyun meğerse DirectX 11 destekli bir ekran kartına ihtiyaç duyuyormuş. Aksi takdirde oyunu maalesef oynayamıyorsunuz.”

      Senin dediğininden farklı bir şey yazıyor mu? Önce bir okuduğunu anla da sen ondan sonra tartışalım olur mu? ;)

  126. volkan says:

    Sa nvidia geforce gt 540m ekran kartı var sitesinde dx11 i destekliyo gösteriyo ama oyna tıklayınca oynu oynamak ıcın dx11 yeterlılıgıne sahıp bı cpu a ihtiyac var diyo oysaki yüksek performansla calıstıyorum bi yardım edersen :D

  127. Mustafa says:

    Nvidia gforce 9600 256 bit ekran kartim destekliyormu ne yapmaliyim ?

  128. benim ekran kartım ati radeon 5850 HD fakat Intel olarak görüyor ve oyunu açmıyor. Ne yapmalıyım ?

    • Oyunu açarken sağ tıkla yüksek performanslı gpu seç, olması lazım…

      • özür dilerim. bak benim ekran kartım AMD Radeon HD 6770M . Ben de bildiğin gibi yeni çıkan Call Of Duty Ghosts oynamak istiyorum. Konumuzla alakası yok ama ben nasıl ekran kartımı seçeceğim ?

        • Oyunu Directx 11 ile çalıştırmam gerek. Fakat ben seçemiyorum.

        • Öncelikle bilgisayarında amd catalyst yazılımı yok ise bu linkten indir kur: http://www.gezginler.net/indir/amd-catalyst-windows-xp.html

          Daha sonra bunu kurunca masa üstünde sağ tıkla, orada değiştirebilir grafikler tarzı bir şey goreceksin ona tıkla. Gelen ekranda ara yazan kısımdan oyunun .exe sini bul ve aç de. Ondan sonra orada yüksek performans ve güç tasarrufu yazan bir yer göreceksin onu oyun için yüksek performans yapman gerekiyor ki 6770 ile çalışşsın oyun.

          Ayrıca bilgisayarında dx11 driverları yok ise indirip kurman gerekiyor.

          • Bilgisayarımda amd catalyst yazılımı var. Fakat ben senin dediğin gibi masaüstünde bastım ona.HydraGrid çıkıyor ? O ne acaba ? Bilgisayarımın biosu ile ilgili bir sorun olabilir mi ?

          • Bilgisayar : HP Pavilion dv6-6030et

          • Seni de rahatsız ediyorum abi ama…

          • Biraz geç yazıyorum yoğunluktan kusura bakma. Bilgisayarında sağ alt köşede pil simgesi vardır ona tıkla diğer güç seçeneklerinden “yüksek performansı” seç bir de öyle dene bakalım.

          • Onu da denedim. Hatta şuan öyle. Fakat açmıyor lanet olası şey.

  129. Bak şimdi : Durumun özeti : Bilgisayarımın biosu güncel, ekran kartını AMD iken Intel algılıyor. Herşeyim tam. Fakat senin şu yöntemi de denedim : Masaüstünde sağ tık – > Değiştirilebilir Grafikleri Yapılandır : Sadece HydraGrid diye bişey çıkıyor. Herşey tam olarak güncel >_<

  130. tolga says:

    intel(R) core(TM)i7-2640M CPU @ 2.80GHz işlemci

    8 GB ddr3 ram

    64 bit işlemci

    1 TB hdd

    nvidia geforce gt540m 2GB ekran kartı

    sistem özelliklerim böle ama oyunu oynuyamıyorum en düşük ayarlarda bile aşırı derecede kasıyor. acaba sistemimmi yetersiz. ama forumlardan baktığım kadarıyla benden daha düşük sistemi olanlar sorunsuz oynadıklarını yazmış. ni yapmam gerekiyor

  131. USTA BNM Ekran kartıda asus eha 6850 series desteklermi ?

  132. krdş bende geforce gt550m var araştırdım dx11 destekli,her yolu denedim:)çalışıyor ses var ama görüntü yok mause imleci dışında varmı önerin

  133. kardeş benim ekran kartı Ati Radeon HD 4600 series Directx11 yazıyo ama ekran yerine girdiğim zaman Directx10.1 yazıyo Crysis 3 te oynayamıyorum ne yapmam lazım yardım ??

  134. A.batur says:

    teşekkür ederim denicem

  135. benim ekran kartım GeForce 9500 GT bana yadımcı olurmusunuz

  136. dr11 ama oyun hata veriyoo dx11 yeterliligine sahip gpuya ihtiyacınız war diyo yarım edin

  137. o sorunu hallettim ama şimdi oyunu açıyorum oyunun sesi geliyo mausugeliyo ama görüntü yok neden olabilir

  138. benimki nvıdıa geforce gt 630 diretx 11 destekli ddı sürümü 10.1 yazıo niye format atmadan önce 11 yazıodu şimdi 10. 1 yazıo

  139. bide 64 bit di format atmadan önce hitman abslotionu yükledi drictx 11 yükleyin yazdı yükledim am yine aynı hata 64 bit oldüğü içinmi

  140. benım ekran kartım nvıdıa geforce 9800 açmıyor yüklüde 10 gösteriyo

  141. duran toker says:

    bilgisayarım Direct 11.0 nvdıa HD GRAPHİCS FAMİLY yazıyor oyunu yükledim oyun kodu istiyor ne yapmalıyım bana yardımcI olabilirmisiniz.

  142. kardeş bnm ekran kartım i5 grafik 4600 yanlız oyunda desteklenmıyor dıyo neden bi bilgi verırmısın

  143. eren dogan says:

    Biliyosun watch dogs cikti ve bende aldim fakat benim pc 32 bitti 64 e yukselttim neysem sonra ben watch dogsu yukledim ve watch dogs requires that your graphics hardware is compatible with DirectX 11 & directX11 runtime files are installed. Boyle bir hata aldim pc format attigim icin fakat suan nvida driver yuklu degil ekran kartim : nvida gt 9500 1 gb 64 bit islemci : intel platinum dualcore

  144. eren dogan says:

    Yorumin icin cok sagol ama dxcpl.exe diye bir dosya varmis bunun sayesinde oyunu istedigin directx de oynayabiliyomussun bahsettigim hatanin tek cozumu buymus galiba

  145. Kardeşim NVIDIA GeForce Experience yükledim oyun optimizasyonu yapmıyor her şeyi onaylıyor lakin sadece GeForce 9500gt “X” işaretli. Yani onaylamıyor. Dxdiag yazdım 9500gt çıktı olmadı inatla kasayı söktüm baktım ekran kartının üstünde GeForce 9500 yazıyor. Ama desteklemiyor NVIDIA GeForce Experience.. Ne yapmalıyım Lol oynuyorum ve fps düşüyor. Yani kare akış hızı düşüyor. Ve kasıyor oyun. Hızlansın diye NVIDIA her türlü oyunu destekleyen bu güzel ürünü cıkarmış ama bende sadece olmasına rağmen ekran kartımı okumuyor. Hani şu GeForce 9500gt olan şeyi yani.. Screen Caps atsam daha iyi gösterirdim ama maalesef atamıyorum. Lütfen yardımcı ol.

  146. merhaba bende geaforce 315m ekran kartına sahıp bır toshiba notbook var . dxdiag ı açtığimda direktX ın surumu 11 gozukuyor
    ama c3 oynayamıyorum yardımcı olursanız.

  147. rıdvan says:

    nvidia geforce gt 520m directx 11 destekliomu

  148. recep can says:

    benim ekran kartım msi gtx 680

    8gb ram var
    ve intel core i 7

    açarmı hiç bilhi yok ona göre yüklücem

  149. Bilal Aky says:

    ekran kartım nvidia GeForce GT 220 directx 11 desteklermi acaba ?

  150. kardeş ekran kartı dx11 3d oyunlarda uber strıkede dx9 leel card graphics hatası veriyor nasıl düzlçem

  151. Merhabalar,
    Ekran kartım Nvidia GTX850M
    Crysis 3 oyunu kurdum ama oyna girdiğimde herşey iyi ama zemin yok . direk suya düşüyorum lütfen yardım edin…

  152. Ati ( Amd ) hd 5xxx series ekran kartlarından birini kullanan arkadaşların catalist 13.11 driver kullanmasını öneririm diğer driverlerde directx 11’i sürücülerle uyumlu olmadığı için çalıştırmıyor ( özellikle hd 54xx serisi ve üstü ekran kartı kullananlar denesin diğer 5xxx serisi kartlarda denemedim.)

  153. Bakarmısınız benim Ekran Kartım Nvdıa Geforce 9400 GT DXDİAG.EXE de de Direct 11 diyor ama yine oyun Direct hatası veriyor bir çözüm bulurmusunuz teşekkürler.

Yorum Ekle